Mai multe

Natura ca resursă educațională. Diseminare Erasmus+ desfășurată la Școala Gimnazială „Sfântul Apostol Andrei” din Buzău A început „Drăgaica”. Programul complet „Scoarțe muntenești și dobrogene. Un secol de motive populare”, o nouă expoziție la Muzeul de Etnografie „Vergu-Mănăilă” din Buzău Circulație blocată pe bulevardul Bălcescu

Deși este evident că o dietă cu hot dog și înghețată nu va duce la o viață sănătoasă, noi cercetări arată că alimentele ultraprocesate pot provoca, de asemenea, o scădere semnificativă a funcției creierului.

Cercetările prezentate la Conferința Internațională a Asociației Alzheimer din San Diego au subliniat modul în care alimente precum tăieței instant, băuturile dulci și mesele congelate joacă toate un factor în accelerarea declinului cognitiv, potrivit USA Today.

„Nu este un secret pentru nimeni faptul că sănătatea fizică și mentală-cognitivă sunt strâns legate una cu cealaltă, așa că nu este surprinzător faptul că această ultimă cercetare sugerează și o afectare a creierului”, a declarat Rafael Perez-Escamilla, profesor de sănătate publică la Universitatea Yale.

„Doar 100 de calorii de alimente procesate vă pot afecta sănătatea fizică. Deci, e vorba de cam două prăjituri.”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *